fredag 11 september 2015

Varför?

Att det första inlägget på den här bloggen kommer just 11 september 2015 är verkligen inget annat än en slump. Men med tanke på vad som hände för 14 år sedan och hur det påverkat världen kunde nog inget datum vara lämpligare.

Jag har skrivit en hel del på Facebook den senaste veckan, framför allt på "Politisk debattgrupp från höger till vänster".

Jag förstår alltmer av de mörka krafternas tankevärld.

Jag blir alltmer medveten om hur oerhört viktigt det är att bekämpa dessa mörka krafter.

Jag har verkligen taggat till.

Därför startar jag den här bloggen som ytterligare ett verktyg i kampen mot dessa mörka krafter.

Ibland skriver jag texter som inte riktigt passar som debattinlägg. Det är framför allt sådana texter jag kommer att lägga ut här.

Några få kommer säkert att hitta hit av egen kraft. Men framför allt kommer texterna att bli ett arkiv som jag kan länka till vid behov, till exempel i kommentarer i debattinlägg.

Läs fler texter av Mats Kristiansson på mkforlag.com och Vänsterpartiet Skövdes webbplats.

För övrigt anser jag att Sverigedemokraterna är rasister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar